Återupptagen sömn

Yes! Idag fick jag äntligen sova ut! Eftersom min vildbase i magen håller låda med ojämna mellanrum på natten så är min sömn inte så kontinuerlig direkt, men idag vaknade jag inte förrän 11.40! Det var sååå underbart! Visst vaknade jag massa gånger inatt, men fick ligga längre. Det är fanimej riktig lycka!

Igår var vi hos Micke och Jessie. Lillskruttan var bortlämnad och vi hade lite kalas. David och Josse käkade grillat med oss, sen kom Petra över. Efter ytterligare en stund kom Sandra och hennes kille Tobias också. Det var riktigt drag, vi sjöng Lips (roligt, men kändes verkligen som budgetvarianten av Singstar) tills rösterna dog, vi rökte vattenpipa med smaken exotiska frukter och vi skrattade så det kvillrade i magarna. Det var så roligt! Men det märks att man börjar bli lite till åren (vad sa jag nu???) för när klockan var 01.40 så var alla dyngtrötta och åkte hem till sig. Vilken skillnad mot för några år sen när man gärna festade till gryningen och var vakna hela nätterna.

Nu till den stora frågan: vad ska vi hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0