Barnbacka?

Nu ska vi snart ge oss iväg. Henk ska på arbetsintervju klockan 11, sen ska vi åka direkt därifrån till Josses systers hästgård i Molkom. Systern är på bröllopsresa, så David och Josse är hus/häst/hundvakter och ville att vi skulle komma och hälsa på. Så då gör vi det.
Henrik funderar på om han ska våga sitta upp på en häst. Jag hade gärna gjort det om det inte var för min stora mage och att jag har ganska ont. Igår när Henrik skulle säga att han ville rida barbacka så smet det in ett N där också...undrar om det är för mycket av min graviditet i hans huvud för det blev barnbacka istället. Vad läskigt, att rida barnbacka!?!

Nu ska jag gnugga mina gaddar, så jag inte luktar leverpastej och död hamster ur mun resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

kan det va så att Henke är lite nervös? Kram Camilla

2009-08-13 @ 12:53:40
URL: http://kalithea.blogg.se/
Postat av: Henkan

Det stämmer bra det, men nu är det avklarat och bar(n)backa blev det inte! Men läskigt ändå :)

2009-08-13 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0