Det är helt sjukt!

Jag minns när jag gick i högstadiet, vilket faktiskt inte är alltför längesen. Då kostade biobiljetter runt 50 kronor styck. Jag skulle boka biljetter till Inglorius Basterds imorgon förut och höll på att få en chock, det gick på 270 kronor för två biljetter! Helt jävla sjukt, hur kan priserna ha stigit så mycket?
Nu har det ju tillkommit en bokningsavgift per biljett också, men även om man drar bort den så kostar biljetterna över hundralappen styck och det är galet om ni frågar mig. Jodå, jag bokade ändå, så jag och babe sitter på biografen till 23.30 imorgon kväll. Hoppas verkligen att filmen är värd tiden och pengarna.

Nu ska jag försöka sova middag en stund, vi ska hem till svärfar ikväll och kolla efter roliga filmklipp på svägerskan som gifter sig i oktober.

Kommentarer
Postat av: Johnny

minns också när dom bara kostade 50:-, det var tider det

2009-08-25 @ 16:04:42
Postat av: mamoulian

Klarar mig fortfarande undan på 95:- biljetten :-o

2009-08-26 @ 09:43:42
URL: http://annals-of-mamoulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0