Eyyy, omtyckt!

Yay, vad kommentarer jag fick helt plötsligt! Sköj, nån som tycker om Lenkan däute i alla fall!

Igår var vi hos Micro-Mike och Jessie James på kvällen. Jessies mamma, brorsa, brors flickvän och deras två barn var där och hälsade på. De åt kräftor och äcklade sig, Henk också. Det är riktigt vidrigt alltså, ser ut som nåt ur en skräckfilm om man tänker efter. Och så ögonen, de tittar ju på en hela tiden! Usch. Men folket jag leker med sög så glatt i sig klosås och slurpade hjärnsmör. Själv satt jag i bakgrunden och smått idiotförklarade dem under tiden.

Sen spelade vi kort istället, mycket roligare än att glo på röda jättespindlar med klor som krossades mellan andras tänder. Jag vann kortspelet på walkover från de trötta.

Hemma så spelade Henk och jag ett skräckigt onlinespel som fått så otroligt bra betyg. Hotel 626 heter det. Det är ett hotell som bara är öppet mellan 18-06, man får boka rum där och så ska man interagera med webcam och microfon själv i spelet. Det är riktigt snyggt alltså, men det var en besvikelse. Det var fruktansvärt kort, man hann knappt bli uppskrämd förrän man kastades vidare och fick börja klura på nästa sätt att ta sig ut. Och helt plötsligt är man ute och spelet är avklarat. Det tog max 15 minuter att klara och då hade vi ändå problem med ett fall och fick göra om det massa gånger. Hade det varit ett längre spel så hade det varit mycket bättre.

Nu blir det frukost i det Kihlgrenska/Jennvikska hemmet. På tal om det så måste jag till skatteverket och byta efternamn snart, vi har ju varit gifta i över 3 år.

Kommentarer
Postat av: Brownie

Lenko = Snökanonsföretag som även uppfann första skotern, Larven :)

2009-08-16 @ 12:11:41
URL: http://brownheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0