Fantastisk!

Fantastiskt snygg


Fantastiskt god mat

Nigella is the shit. Och en av de vackraste kvinnor Henk känner till. Jag kan inte annat än att hålla med honom.

Idag har det inte blivit många knop. Har fixat lite med namngivelsepresenter till Sabina, hon ska ha sin namngivelse på lördag. Jag vet inte om Jessie läser bloggen, därför vågar jag inte avslöja vad presenterna är, men jag kan lova att det är någonting som ingen annan ger dem. Annars har jag tvättat. Det är hur produktiv jag blir när jag är otroligt trött.

Nu ska jag lägga mig, är riktigt riktigt trött, men fastnade i Lost så tiden rann iväg. Snart klar med första säsongen. Längtar till februari när sista säsongen startar.

Förut hade jag ett enormt sug efter melonglass med grädde, maränger och chokladsås, så jag åkte och köpte det. Men när jag kom hem igen så hade suget gått över. Så typiskt. Det slinker nog ned imorgon i alla fall!

Nu är det dags. Nu måste ni släppa taget om mig och låta mig gå. Godnatt!

Dagens middag: Spaghetti och köttfärssås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0