Jag förtjänar lite aga

Nej det gör jag inte. Men jag vill be om ursäkt för att jag inte uppdaterat idag. Saken är den att jag inte kom hem förrän 22.30 och då var jag tvungen att äta mat (blodsockret liksom).

Var ju hos svärfar från klockan 13. Vi letade massa bus att fixa inför Martinas bröllop, det var inte klart förrän efter 17.30. Då åkte vi vidare till Micke och Jessie på en gång. Sabina ville inte sova, hon ville busa och leka. Det är så svårt när man tittar på henne, hon kan sitta själv, hon är aktivt med och kan göra sig förstådd med vissa gester och hon står om man håller henne i händerna. Min bebis ligger i magen (förhoppningsvis) ett par månader till, men de kommer att vara lika gamla när de växer upp. Det blir knepigt att tänka så. Hon är så stor nu ju!
Som sagt var så kom vi inte hem från dem förrän 22.30. Och då var det mat. Sen var det att låta maten sjunka lite. Först nu har jag tid att berätta om min dag.

Och nu ska jag gå och sussa kudden. Eller lägga mig och se på Roger Rabbit i alla fall. Imorgon ska vi hem till Tezzie the Tuss och fika och hämta barnvagnen. Yay! Sen kommer Micro-Mike hit och kollar UFC-galan som sänds inatt. Vi spelar självklart in den. Och självklart håller vi på Nogueira i main-eventmatchen mot Randy Couture.

Godnatt mina plommonkärnor!

Dagens middag: Hemgjord kebab i pitabröd

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0