Karlslokar

Vi ska iväg till mamma om en stund och fika. Sen ska vi till sjukhuset för ett nytt ultraljud på vildbasen i magen. Får se om han håller sig lite mer still den här gången så att man ser honom ordentligt!
I alla fall, Henrik brukar skutta upp ur sängen när hans klocka ringer prick 09.00. Idag gjorde jag det eftersom vi ska iväg, så jag flög in i duschen på en gång. Men vad ser jag när jag kommer ut ur duschen? Karlsloken ligger kvar i sängen och slumrar! Och gör det fortfarande trots att jag sagt till honom.

Hjälp mig att förstå, när han inte har nåt planerat så vill han görna hoppa upp klockan 9....när han har något att komma i tid till så ligger han kvar i sängen? Vart är logiken i det? Är det nån typiskt manlig sak som jag har missat?

Kommentarer
Postat av: mamoulian

Något som istället har med BB att göra... När det var föräldrainformation för oss senast var det en blivande pappa som hade dratt fram en stol till sig själv att sitta på medan hans gravida respektive inte fick sitta alls... Jag kände igen honom och han var en av de värsta busarna när jag hade ungdomspraktik på en skola; kanske generaliserar jag - kanske ville hon stå för hon inte kunde sitta, men med den snubben misstänkte man ju... ;-)

2009-08-21 @ 08:23:57
URL: http://annals-of-mamoulian.blogspot.com
Postat av: Lenkan

Uuuuusch, jag hade blivit vansinnig! Att du inte sa nåt

2009-08-21 @ 09:46:02
URL: http://lenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0