Kass film och sugen på sömn

Såg nyss en riktigt kass film. Får se om jag orkar lägga upp en recension av den på filmbloggen imorgon, i annat fall får ni bara fantisera om hur dålig den var.

Jag tror jag ska duscha och lägga mig faktiskt, är rejält trött redan. Undrar hur detta ska gå när Eugene väl är ute. Jessie vill ha med mig på shoppingtur till Edsvalla imorgon, egentligen har jag noll lust till det, men får kanske uppoffra mig.

Nej, nu känner jag att skallen är ganska tömd på intressant information för idag, så jag signar av här och önskar er en trevlig natt  utan sex kisspauser i sömnen.

Dagens middag: citronkyckling på potatisbädd

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0