(O)nödig information

Visste ni att när man äter järntabletter så blir bajset grön/svart?
Nu vet ni i alla fall och behöver inte fundera på om ni råkat äta tjära eller så ifall ni ska äta järntabletter.

Var hos den nya barnmorskan idag. Förutom att mina jävla sockernivåer är väldigt höga och vägrar reglera sig med insulinet så var allting bra. Eugenes hjärta slog taktfast 140 slag i minuten, min livmoder är 28 cm hög och mitt blodtryck är 120/75. Prima liv alltså, i magen dårå. Barnmorskan var väldigt mjuk och snäll också, jag bara hoppas att jag får stanna kvar hos henne nu och slipper slussas runt igen. Nästa besök är onsdag om två veckor.

Henk sitter och spelar tv-spel för fullt, själv har jag nyss tryckt leverpastejmackor och oboy och läst en riktigt bra bok. Katerina Janouch's bok Bedragen, läs den om ni gillar vardagshjältar, otrohetshistorier, komplicerat familjeliv med 4 barn, en förlorad son i knarkhärva och utpressning.

Ska snart lägga mig och se på Thinner känner jag. Har inte sovit middag idag och då blir jag som en grinig katt ungefär. Får se om vi orkar vakna tidigt och se när Fuglesang tar avstamp upp i rymden för andra gången klockan 07.36. Jag tvivlar, men försöka duger.

Dagens middag: Kycklingwok

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0