Slut för idag

Då var ännu en helg avklarad.

Idag har varit en mycket produktiv dag för Lenkan. Jag har tvättat, hängt tvätt, sett en och en halv film, diskat, ätit tortillas, bloggat och älskat min man. Duktigt va?
Dessutom har jag börjat se om Lost från början också inför sista (snyft) säsongen. Hunnit se 7 avsnitt idag utöver allt annat jag har fixat med, jag borde nästan få nån medalj för vad jag kan pressa in en söndag. Nån som vill ge mig en? Ingen? Nähä. Som vanligt dårå.

Nu ska jag i alla fall vika tvätt, sen ska jag sussa i min goa säng. Imorgon ska jag fika hos morfar på förmiddagen och sen ska jag träffa nya barnmorskan. Förhoppningsvis den sista i raden, men det vet man aldrig med mig, jag är så krånglig. Jag är nog lite som Emil, ni vet, även om han inte har hittat på nåt hyss så får han ut för det som händer ändå. Jag är nog en barnmorskas minst krångliga "patient" men nog ska det krångla för mig. If you get my point.

Dagens middag: Tortillas

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0