Varning för intimt inlägg!

Jag har av naturliga skäl inte kunnat se min kära muffla själv på en månad. Därför har området negligerats en del vad gäller buskage och så, men nu har jag tänkt att sätta igång med simning igen. Eftersom jag inte kan gå längre stunder så vill jag ha det som motion tills det är omöjligt i alla fall.
Nåväl, åter till mufflan. Eftersom jag inte ser så känns det ganska riskabelt att leka med rakhyveln därnere, men när jag ska klä mig i baddräkt offentligt så vill jag åtminstone trimma kanterna så att säga. Så jag köpte hårborttagningskräm för känslig hud, bara för att användas på den berömda "linjen" förstås, inte i närheten av några slemhinnor och sånt. Sagt och gjort, jag kladdade på en massa kräm förut och väntade. Det skulle verka i minst fem minuter och max tio, så jag satte timern på 7,5 minuter. Och det fungerade jättebra! På att ta bort håren i alla fall.
Dessutom fungerade det kanon på att fräta sönder min hud och ge mig brännskador. Jepp, min ljumske ser ut som ett köttigt (om än inte blödande) sår och det svider! (sorry babe, no sex tonight) Undrar vad folk skulle lägga mest märke till på ett badhus, lite vildvuxna strån som kikar fram eller något som liknar en olycka med yxa mellan låret och underlivet.

Nu vet jag det till nästa gång i alla fall. Får nog anställa min kära make och man till att ta fram rakhyveln och frisera mig om jag får för mig att jag inte klarar av lite bush mer.

Nu blir det sängen i alla fall.

Dagens middag: Kinamat: strimlad biff med bambuskott, champinjoner och ris

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej, nu är jag tillbaka på jobbet och läser alla dina inlägg som jag har missat. Gillar den där hänvisningen om kommunhuset - det stämmer oftast! Kram

2009-08-19 @ 08:36:47
Postat av: Camilla

hahaha fan va jag skratta, inte för att va elak men du skriver så kul ibland, ta en spegel till hjälp nästa gång eller skrik åt henke att göra det. Set inte heller min längre och fasan va jag skratta när jag rakade mig själv sist, vart lite hår kvar iaf på lite olika ställen :P Nu får allt Micke sköta den saken åt mig :)

2009-08-20 @ 22:16:21
URL: http://kalithea.blogg.se/
Postat av: Lenkan

Hehe, det är meningen att inläggen ska vara lättsamma och roliga så det är bara positivt att du skrattar Camilla =)

2009-08-20 @ 23:38:54
URL: http://lenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0