Fail

Efter en hård natt med Skrotet som inte alls ville sova så tyckte jag att jag skulle ta bilen till köpcentrat och shoppa loss på lite käk och annat som behövs.
Så jag drog iväg ungefär 1,5 timme och trängdes med alla andra svettiga fredagsshoppare som hade bråttom hem till fredagsmyset.

När jag kom hem så suckade jag högt över berget med disk som tornade upp sig i köket.
"Jag ska diska" sa min skära make halvstressat.
Jaha tänkte jag och frågade hur länge Lokeman hade sovit.
"Ungefär en timme" var svaret. Och vad hade babe gjort under den timmen?
Spelat tv-spel. Aj-aj-aj. När han vet att jag blir stressad av att mitt kök ser ut som ett bombnedslag.

Varför inte diska när jag är borta, så lipper du bli både stressad och få dåligt samvete när jag kommer hem?

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej, allt bra?

Ha en bra Fredag :D

2009-12-04 @ 16:46:18
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0