Kallt värre

Nyss inkommen efter en snabb 20-minuters promenad med älsklingen. Fy fan vad kallt det är! Min näsa och min haka är alldeles bortdomnade. Men det var skönt att röra på sig igen! Och efter att ha konfronterat Henrik med livsstilen här hemma, brist på ork och tröttheten som florerar så ska han också börja röra mer på sig nu. Och jag ska dra med honom, det gör att även jag får mer motivation liksom. Även om vi startar försiktigt med 20-minutersprommisar så är det nånting. Och vi hade gått längre om det inte var för att det är så satans kallt som sagt var.

Imorgon blir det bio. 20.20 är det premiär på nyinspelningen av Fredagen den 13:e. Ska bli skoj att gå, jag älskar att gå på bio! Och då ska jag fuska med min LCHF också och äta biopopcorn. Det är absolut det godaste godiset jag vet.
Nu ska jag se klart på Hells Kitchen, sen blir det mat. Sen gör jag inte så mycket mer idag, kanske pluggar lite om jag orkar. Pluggade förut idag också och ska till mamma på måndag så hon får hjälpa mig. Jag vill klara mig igenom den här jäkla kursen så jag kan fortsätta med lite roligare liksom.

Dagens middag: Fläsk med löksås

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Vaq är LCHF?

2009-02-13 @ 19:34:06
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0