Kyligt

Mysig helg har jag haft. I fredags var vi på bio som sagt var. Hur filmen var kan ni läsa på http://moviemania.blogg.se om ni är intresserade. Efter filmen myste vi hemma, åt god mat och la oss i någorlunda tid.

Igår promenerade vi till svärmor och Kent för att fira hans 52-årsdag. David och Josse, Johanna, Anders och Tess var där också. Fikade och pratade en massa. Johanna och hennes lilla familj åkte hem efter någon timme, men vi andra stannade och diskuterade framtida husköp och så. Vi är grymt sugna, men det lär ju inte bli något förrän jag är färdig med min utbildning och har fått ett jobb också. Men det kan ju vara bra att få lite mer kött på benen i fråga om allting runtom husköp ändå.
Vi fick skjuts av Yvonne ned till centrum, där handlade Henk och jag mat för David o Josse skulle komma på kvällen och äta och se på film. Vi åt grillspett och det var mycket mumma. Såg på film (som jag inte har hunnit recensera än) och spelade tv-spel. Mycket trevligt.

Idag diskade och tvättade vi. Sen tog vi en snabb 30-minuterspromenad i kylan. Och nu spelar Henk tv-spel medan jag dricker varm choklad och läser en bok (när jag inte skriver nu då). Blir mer film ikväll och slappande i soffan. Myspys!

Dagens middag: Kyckling och currysås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0