veckan går fort ändå

Halloj!

Här har ni miss: Dålig Uppdatering igen. Men jag har inte mått så bra den här veckan hittills, hoppas det vänder nu. Känner mit lite bättre i alla fall.

Idag är det hem till Tezzie som gäller, har inte träffat henne "på riktigt" på två år. Vi sågs en snabbis när hon var på väg till jobbet i rask takt och jag stod på andra sidan vägen bara. Vinkade och ropade lit, men hon var tvungen vidare.
Jessie James ska också med, tänk att hon kan få bebisen när som helst nu. Mindre än en månad kvar till beräknad ankomst. Ska bli roligt när det händer.

Igår var ajg hos mamma hela dagen. Vi fikade på semla och pratade en massa. Vi har en idé till ett möjligtvis kommande projekt och det är jättekul att diskutera runt det. Sen ska de ha 80-talsfest i maj också, med maskerad och bara 80-talslåtar så vi pratade om kostymering och musik och jag brände 5 skivor med bara 80-talshits.

Imorgon kommer först svärmor och Kent på fika på eftermiddagen, sen kommer Petra. Var meningen att hon skulle ha kommit i måndags, men hon var sjuk igen stackaren. Då blir det nog som vanligt en jäkla massa babbel =)

Näe, nu ska jag äta ett ägg och sen ska jag förbereda köttbullarna vi ska ha idag. Sen ska jag plugga lite.

Dagens middag: Köttbullar och spaghetti

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skall jag köpa med semlor i morron?

Svärmor

2009-02-25 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0