Godnatt

Jag har haft Petra här ikväll. Vi har spelat tv-spel och sett på Top Model och pratat som bara vi kan. Jag undrar om inte min älskade make blir lite trött på vårat babbel ibland. Tur att han står ut  =)

Imorgon ska jag plugga en del, tänkte göra klart en uppgift om HLR och LABC och starta en om kardiovaskulära systemet. Inte så mycket kvar, längtar tills det är klart och jag får starta med barnpsykologi. Det intresserar mig mer kan jag lova!
Sen blir det myskväll med babe, på fredag morgon åker vi till Alingsås. Vad jag längtar efter det! Jag tror inte att någon förstår hur mycket jag saknar Alingsås. Jag saknar min lägenhet, mitt jobb, mina vänner, hela staden. Ibland kan jag faktiskt gråta över hur mycket jag saknar det. Visst älskar jag att vara nära de som finns här också, men ska jag vara ärlig så trivdes jag bättre därnere. De som finns här älskar mig vilkorslöst, men de som finns där har inga krav på att älska mig, de gör det ändå.
Äsch, jag är bara lite sentimental.

Vi ska till Göteborg på fredag med Tobbe, Robin och Mörten och shoppa på Movieline. Tobbe är nyfrälst på film och vill handla en massa, och vilka är bättre smakråd än de mest filmälskande personerna i norden: io e mi amore! Aldrig att jag släpper en nyfrälst filmälskare i Robins klor, då kommer Tobbe bara hem med Road Trip och Crouching Tiger Hidden Dragon. Det går helt enkelt inte för sig.
På eftermiddagen ska vi fika hos Tobbe och Maria, sen ska vi gå ut och äta och sen mysa på hotellrummet bara jag och darling. Lördagen blir det fest hos Robin, han fyllde 25 den 27:e, då kommer Therese och Daniel och E-L! Ska bli så kul att träffa alla.

Nu blir det nog sängen för Lenkan, får se om Henk låter mig läsa. Jag köpte en ny bok idag, en sann berättelse som är grym. Svår att lägga ifrån sig.

Godnatt små maskrosfjun!

Dagens middag: Falukorv och makaroner

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0