Ice ice baby

Klockan är snart 06.30 och det är iiiiskallt! Fy vad jag hatar vintern.

Jag ska strax ge mig ut och skrapa rutorna på bilen, det är i princip det värsta jag vet. Ska köra Henkan till jobbet, sen ska jag simma. Sen till mamma och försöka få igång pluggeriet.

Igår pratade vi pension med en gammal skolkamrat till Henk. Han såg så gammal ut! De är jämngamla, men Henk ser minst 5 år yngre ut. Undrar om det är jobbet med ekonomi som ställde till det. I alla fall så har vi fått lite bättre kolla på det här med pension när vi flyttade allt till Swedbank, så vi kan hålla reda på hur mycket vi har egentligen.

Nej, nu ska jag ge mig ut i mörkret. Ha en bra dag!!!!

Dagens middag: Köttgryta och ris

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0