Sista dagen med Johan

Idag jobbar jag sista dagen med Johan. Lite sorgligt är det, men så blir det i alla fall.

Långdag igen och jag är jättetrött. Jag vet att det brukar gå över efter någon timme, så det går an ändå.

Igårkväll när jag kom hem så halkade jag på gatan utanför lägenheten och gick i däck med knät under mig, det gör förbaskat ont och lite blått. Hoppas det fungerar med Ibumetin idag.

Jag har börjat läsa medicinsk grundkurs nu också, det är såååå tråkigt! Jag är inte intresserad av anatomi för fem öre, men jag gör det jag ska för att få godkänt så är jag nöjd sen. Mer orkar jag inte i det ämnet.

Nej, nu ska jag gå in och pussa min (troligtvis bakfulla) make innan jag måste åka. Han var hos Micke igår och spelade tv-spel och drack öl.

Dagens middag: Troligtvis wokade grönsaker med nudlar och biff

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0