Trött gårdag

Jag vet inte riktigt vad det var med mig igår, men jag var totalt utsliten hela dagen!
Jättetrött. Fick dock en massa pluggat igår och det var ju bra, inte så jättemycket kvar. Igår läste jag mig igenom 3/4 av FASS sida i alla fall och skrev klart ett arbete om skelett och leder. Idag har jag tänkt starta  på kardiovaskulära systemet. Imorgon ska jag till mamma och få lite hjälp av henne. Tur för mig att hon finns, jag har fastnat så många gånger i det här ämnet och då har hon alltid hjälpt mig.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, kan ju inte plugga hela dagen, då strejkar mitt huvud. Kanske skulle gå ut på promenad eller nåt, lite tidigt att starta tvättmaskinen, väntar nog till efter 10 med det.

Blir osminkat och mysbyxor hela dagen i alla fall, känner inte för att fixa nåt annat än en borste genom håret.

Nu blir det nog lite Ultimate Fighter eller så, där försvinner 40 minuter.

Dagens middag: Stuvad spenat och prinskorv till mig, stuvad spenat, potatis och stekt fisk till Henrik

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0