Frågestund

1. Hur gammal är du om fem år? Nästan 31!
2. Vem var den sista du träffade? Henrik brukar alltid vara den sista och den första
3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Gäller det hela filmen så var det Mother of Tears, annars hade jag ett halvt öga på Max Payne igår
5. Vem ringde du senast? Henrik eller mamma, minns inte riktigt
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Det är okej vet du. Kram" till Josse
7. Vad är dagens planer? Sätta upp spjälsängen och tvätta
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag tycker inte om att ringa, helst inte prata i telefon alls, jag är en sms-människa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda och det ordentligt
10. När såg du senast din mamma? Igår var jag hemma hos henne en sväng
11. Vilken ögonfärg har du?1 Blå-grön-grå?
12. När vaknade du idag? 10:08
13. Har du någon gång hittat en katt? De hittar oftast mig
14. Vilken är din favoritplats? Bredvid min man. Helst på Sicilien bredvid honom
15. Vilken plats föredrar du minst? Alla snöiga och kalla platser
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte där jag är nu i alla fall. Jag vill inte stanna upp som de flesta andra i min ålder har gjort som bor här!
17. Vad skrämde dig som barn? Jag minns faktiskt inte....har alltid gillat skräckfilmer, mörker och åska. Men jag misstänker att stryk från pappa skrämde mig
18. Vem fick dig att skratta senast? Roger
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Inte då. Men vi ska försöka göra oss av med en del
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär och en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan helst, speciellt på sommaren
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, men jag använder två själv
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Två gånger tror jag
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota hemma, men helst skor ute då
26. Är du social? Jag är social, men bara mot de jag känner för att vara social mot! Jag har lite av en social fobi
27. Vilken är din favoritglass? Har nog ingen favorit direkt....men mjukglass doppad i stelnande choklad är en hit, och melonglass är gott
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lånen och köpa en lägenhet
29. Tycker du om kinamat? Nummer två på internationella matkulturer efter italiensk mat
30. Tycker du om kaffe? Ja, i lagom dos och lagom starkt med lagom med mjölk i
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, kaffe, cola eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på höger sida
33. Kan du spela poker? Ja, men jag kan tycka det är lite tråkigt
34. Tycker du om att mysa? Jaaa, det är mys!
35. Är du en beroendemänniska? Absolutivt definivt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Flera stycken
37. Vill du ha barn? Jepp, och har en vildbase i magen just nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Ett flytande och två någorlunda bra
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jajamensan, flera gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? I Sverige så absolut pool. Men utomlands gillar jag havet också, om det är rensat och fint vill säga
41. Vad spenderar du helst pengar på? Räkningar och mat....och knyttsaker!
42. Äger du dyra smycken? Jag har ett par riktiga diamantörhängen, vet inte alls vad de kan vara värda. Annars är det väl min förlovningsring och min vigselring
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope, inte det minsta sugen heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Martin tror jag, eller Orre
46. Välj ett ärr på din kropp? På min handled. Det skvallrar om livet jag levt
47. Vad har du för ringsignal? Telefonsignalen från One Missed Call (originalet)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, vad ska jag med dem till?
49. Flirtar du mycket? Ja absolut, jag är en flörtis!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Harrys =)
51. Kan du byta olja på bilen? Njäej, men fylla på olja kan jag iaf!
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja jag har fått det en gång tyvärr
53. Vilken var den senaste bok du läste? Åse
54. Läser du dagstidningen? På nätet gör jag det
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
56. Dansar du i bilen? Det händer om jag är på rätt humör!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Karlstads Nya Radio 92.2
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköpslista och veckomatsedel
59. När var du i kyrkan senast? I lördags när mamma gifte sig!

Kommentarer
Postat av: mamoulian

Om 5 år är jag nästan lika gammal som syrran :-o

Och jag var oxå mörkrädd som liten och genom ungdomen...

2009-07-09 @ 19:52:59
URL: http://annals-of-mamoulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0