Tryffelsvin

Idag har lilla Eugene i magen levt loppan så det står härliga till. Speciellt när det har gällt sängdags. När jag och Henk skulle nanna middag förut, då satte han igång och böka. Och nu när jag sitter med tandborsten i mun, redo att lägga mig och glo på Brisby och Nims Hemlighet så är han i full gång. Jag undrar varför han sparkar så egentligen, jag sparkar ju inte honom? Lite orättvist är det.

Imorgon blir det kalas för Gunnar (Henriks styvmorfar) och sen kanske en möjlig tripp hem till Micro-Mike och Jessie James. På söndag blir det kalas för Sven (min styvfarfar) och sen slöing, kanske en liten städning. Och på måndag åker Henk och jag på äventyr! Jag har fixat en liten mini-tripp på drygt ett dygn med upplevelse, hotell och restaurang. Vi firar treårig bröllopsdag då nämligen, den sista bröllopsdagen vi är ensamma utan knytt. Henk vet inte alls vart vi ska, det är helt och hållet mitt påhitt. Hoppas han blir nöjd iaf.

Nu ska jag söva Eugene och sen blir det sängen. Natti natti!

Dagens middag: grillad flintastek med pommes och bearnaisesås

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Mina planer för ikväll är att förnedra din pojkvän i Singstar och föda honom med grillat =)"

-Han kan inte sjunga, så du eller henke borde vinna lätt i Singstar!!! Hahahahaaa =)

2009-07-24 @ 22:48:06
URL: http://mypinkplace.blogg.se/
Postat av: Therese

hihi klart att prinsen ska vara med och sparka på :) Va kul med ett litet äventyr, och grattis till er bröllopsdag iförväg. Kramar Tuss

2009-07-25 @ 09:58:17
URL: http://tezzies-palats.blogspot.com/
Postat av: mamoulian

Ska visa kissen och tandborsten för min äldste grabb få se om det går lättare med tandgnuggandet då ... ;-)

2009-07-29 @ 08:57:49
URL: http://annals-of-mamoulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0