Värmen fortsätter

Idag är jag inte arg längre, nu har det pratats ut.

Igår åkte vi ut på sjön jag och Henk. Jag ville till Söa, det ville inte han. Så det slutade med att vi fick stanna båten mitt ute på öppet hav (läs insjö) och bada därifrån. Det var i alla fall underbart skönt.

Idag har vi varit vakna länge, men det är alldeles för varmt och klibbigt för att göra nånting, helst vill jag bara slumra, men det går inte. Känenr av ett tryck på huvudet också, åska i luften månntro? Inte riktigt lika soligt idag, ganska disigt, men ändå mycket varmt.

Nu ska jag tvinga ur gubben vad vi ska äta för middag idag så att jag kan förbereda och så när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0