Kort lugg

Var till frisören idag, hon klippte bra som hon brukar, men jag tror hon råkade klippa lite för kort lugg. Henrik säger att jag är vacker ändå, men det är fortfarande lite för kort.
Efteråt åkte vi till Ikea, vi har köpt en garderob till Knyttet och ett av gångjärnen var trasigt så vi bytte det. Sen passade vi på att köpa en låda till alla nappar och leksaker vi har än så länge och två lakan till sängen. Imorgon ska vi iväg med underbara svärmor och kolla på spjälsäng! Det händer grejsaker här minsann.
Vi var även till Maxi och köpte blöjor för nyfödda, det var extrapris just nu och vem vet vad de kostar i november? Så det är lite uppbunkrat, skönt att handla sånt när vi har pengar. Då går pengarna till sånt som är viktigt i alla fall.

Mer imorgon då; jag ska till tandläkaren klockan 13 och innan det ska jag ha hunnit hälsa på stackars mamma. Verkar som om hennes smärtstillande har börjat verka i alla fall, för hon är uppe och går lite nu. Sen kommer Henk in till stan så ska vi inhandla bodybutter till min mage och kanske smyga en sväng på mitt-i-city innan Yvonne slutar jobbet.

Nu är jag lite sugen på nyponsoppa. Man ska bejaka sina gravid-sug, så det så!

Dagens middag: kokt helgskinka med rotmos och senap

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0