Dag 4

Jepp, dag 4 på Lenkans Nya Liv har snart passerat och jag känner mig stolt.

Den 18:e april blir det Rocky Horror återigen, med David och Fossan. Det är lycka! Idag har jag klippt mig hos Biljana på Snobben och det blev kanon som vanligt. Lycka! Imorgon är det fredag och det betyder film, mys i soffan och tortillas. Lycka! Snart blir det Lost och pannbiff. Lycka! Lenkan är lycklig helt enkelt. Inte mycket som drar mig nedåt för tillfället. Jag försöker ta vara på det så mycket det går ochsålänge det varar.

Dagens middag: Pannbiff och spaghetti

Dagens Djur


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej, jag är glad att du är glad! Ser fram emot Rocky Horror - du har gett oss höööga förväntningar nu =) Det blir nog toppen! Vi ser fram emot lördag också, vi kommer vid sex. Kram

2009-03-27 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0