harrys imorgon?

Jag har klarat mig över halva dagen i alla fall. Känns bra, även om det är mycket jobbigt.

Inget svar på om nån vill följa med på Rocky Horror, ingen kommentar alls faktiskt. Sorgligt tycker jag, jag ser ju att de är folk inne och läser varje dag, något avtryck kan väl göras?

Nåja, mamma och Thomas är inte med på Harrys imorgon, men jag skulle verkligen behöva åka dit och göra nåt, fylla huvudet med andra tankar. Så, är det nån som följer med mig imorgon? Jag skulle älska att få ihop ett provisoriskt lag, gärna babe, David, Josse och kanske nån mer...max 6 personer gäller ju.

Nu ska jag starta med maten.

Dagens middag: ugnstekt falukorv med mos och senap/pepparrotssås

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Någon

Hade jag fått hade jag röstat på Tingeling i melodifestivalen, den var bäst. Hoppas att du hittar någon till både Harrys och till Horror-showen.

2009-03-24 @ 07:58:42
Postat av: Josse

Hej, jo det är dåligt med kommentarer. Men vi ses ju ikväll och kan prata mer live. Du får jättegärna följa med oss på Rocky Horror - vi ska bara hitta ett bra datum. Kram

2009-03-24 @ 08:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0