helg igen

Jösses vad fort den här veckan gick. Konstigt nog, med tanke på att både jag och babe har varit dunderförkylda. Det har varit feber, halsont, snor i litershinkar och hosta, men nu är det äntligen på väg bort! Lycka!

I eftermiddag ska vi hjälpa Jonas att flytta till hans och Martins gemensamma lägenhet, sen ska vi däcka på soffan...möjligtvis ska vi ta upp en helt ny hobby som vi båda är lite intresserade av. Vi får se, vad det är ligger inom kategorin hemligt än så länge.

Imorgon kommer lillebror och Choffa och ska spela tv-spel med mig. Det ska bli skoj, tycker om lillebror. Ja, Choffa också förstås.

Känns som om det här inlägget blir smått innehållslöst, sorry!  =)

Fick veta idag i alla fall att Metallicakonserten blir den 4:e maj, så då ska vi se dem! Annars ger jag upp.

FBK tog 4 raka segrar mot Brynäs och vilar nu upp sig inför semi-finalen. Tyvärr gick även Frölunda vidare med 4-1 i matcher, jag hade velat att de hade åkt ut redan i kvarten, det hade varit trevligt. Förhoppningsvis så slår Timrå ut HV71 snart också. Jag ser fram emot kvartsfinalerna. Me love elitseriehockey!

Nu ska jag se på Fula Betty. Tack för att ni finns och tycker om!!!

Dagens middag: nåt köttigt med pommes

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0