i'm sorry

Jag är så ledsen för den dåliga uppdateringen. Men jag mår inge vidare, så jag har ingen direkt ork eller lust att skriva. Risken finns att jag skriver nattsvarta inlägg som ingen ändå vill läsa och de som läser det blir oroliga. Det behöver ni inte vara, jag tillåter mig inte att falla ned i depression igen, däremot tillåter jag mig att vara deppig när jag känner mig deppig.

För att berätta kort varför jag mår som jag gör så är det att jag känner att jag står totalt still i livet och alltid kommer att göra det. Jag känner att jag egentligen är värd mer, men det kommer inte att bli så. Pengar är status och människor bedöms efter sin status, eller sitt utséende och jag har inget av det. Så jag känner mig väldigt underlägsen och jag känner en enorm press på mig för olika saker. Jag vill inte ha det. Jag vill kunna slappna av och få vara mig själv, åtminstone ett tag till.

Så ligger det till och därför är jag inte på topp när det gäller bloggning. Eller mycket alls faktiskt. En hel del har hamnat efter. Men snart är jag klar med skolämnet i alla fall, bara 2 uppsatser kvar. Och på söndag ska vi se Metallica live i Globen, så jag har ju faktiskt nåt att se fram emot.

Jag älskar er. Även om jag är deppig så älskar jag er. Mamma, Henrik, Yvonne, Josefin, Tezzie, Jessicka och ade andra av mina nära som läser bloggen. Ni ger inte upp om mig och tycker om mig för den jag är trots att jag själv inte gör det. Så världens största kram till er!

Dagens middag: Kycklingsallad och baguette

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Klart att vi älskar dig oavsett gumman, det är i sånna här stunder som man verkligen behöver sina vänner och inser hur värdefulla de egentligen är. Ger dig en stor kram

2009-03-07 @ 09:27:11
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0