lite långsamt

Känns inte som om det sker så mycket just nu. Samtidigt som det faktiskt händer en del. Jag vet inte riktigt hur det går ihop, men jag är ju inte direkt känd för att vara logisk jämt och ständigt.

I fredags startade jag och Henk med vår nya hobby. Tro det eller ej, men vi lägger pärlplattor! Och det är riktigt beroendeframkallande. Vi har hållt på hela helgen och det har blivit några stycken idag också. Lär säkerligen bli många fler. Det är jättekul och blir så snyggt, det kommer bilder en annan dag.

Idag var jag på arbetsintervju på Karolinen inför sommarjobb, det fungerade på samma sätt som speed-dating, det satt ett antal chefer i ett rum så fick man ett nummer uppropat, gå in till en ledig chef och snabbt svara på frågor och lämna sina papper. Intervjun tog kanske 6 minuter. Men nu hoppas jag på att få ett sommarjobb på antingen Gunnarskärsgården eller Björkhagsgården.
sen har jag och mamma jagat efter ett leksaksdragspel i varenda leksaksaffär i stan, men det finns fan inte nånstans. Irriterande.

Imorgon är det skola 9-12, venprovstagning. Läskigt tycker jag, men det måste ju göras. Sen ska jag, mitt ex, mamma och Thomas till Harrys på kvällen, de har startat en ny quiz-runda, inte pop-quiz tyvärr, men det är kul att göra nåt mitt i veckan.

På onsdag ska jag med Petra till Infinity Tattoo, hon ska tatuera in en drake som jag designat. Och på torsdag ska jag med lillebror till frisören. Och på fredag är det min och babes 6-årsdag. Fullspäckat schema ungefär! Fast jag ska minsann hinna med några pärlplattor där emellan också. Vi drog iväg en beställning pärlor igår, gick på 450:- Det borde komma imorgon eller på onsdag, då kan jag ge mig in på lite större projekt med fler färger. Skoj!

Nu blir det att se färdigt hockeyn, sen dusch och sängen, jag är så trött. Får inte sova ordentligt eftersom mina bihålor är igentäppta. Jag vaknar mitt i natten och kan inte andas. Inte särskilt trevligt kan jag lova.

Dagens middag: Henk åt fisk, potatis och stuvad spenat, jag åt en djup tallrik full med stuvad spenat med citron och salt

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Hejsan gumman, skönt med en hobby faktiskt, jag håller ju på med mitt inredningsrassel, det är min lilla avslappning :D Hoppas att du får jobb hos mig i sommar :P Vore ju det ultimata tycker jag, när skulle du få svar? Va mycket roligt det händer för dig denna veckan, själv så är jag ledig ända tills fredag em sååå skönt. Hoppas att det går bra på quiz på harrys i kväll, det är ju jätte kul. Kram kram

2009-03-17 @ 09:13:13
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: yvonne

Ni skulle se pärlplattorna. Dom är helt underbara.

Du kanske lägger ut dom på din sida?

Ha en skön dag

Kram Y

2009-03-17 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0