Imorgon smäller det!

Åh lycka! Nio dagar på västkusten, i en husvagn, borta från alla vi känner och alla måsten. Kan livet vara bättre? 

Idag skulle jag sova ut. Jovisst, trodde jag på den själv eller? Hur kommer det sig att de dagar man måste upp en viss tid så går det jättetrögt att komma upp och man vill bara ligga kvar i evigheter, men de dagar man kan sova så vaknar man tidigt utan problem? En av de stora mysterierna i livet. Jag vaknade strax innan sju och kunde inte somna om. Så jag gick upp och tog bilen till Maxi för att storhandla inför veckan. Blev massor! Vi ska njuta innan vi blir fattiga har vi bestämt. 

Sen var jag och mamma nere på marknaden. Jag köpte nya solglasögon och fem kassar bröd plus lite marknadsgodis till resan imorgon. Resten av dagen har gått till packning och planering. Jag körde in Henrik till en ( efter idag, numera f.d.) arbetskamrat för förfestande. Själv for jag till mamma i huset och blev bjuden på grillat med potatisgratäng och rabarberpaj till efterrätt. Lillebror blev mycket firad och han verkade ganska nöjd. 

Nu är jag hemma igen och slappar en stund, sen ska jag diska och kanske packa lite mer. 

Dagens middag: Grillad karré med potatisgratäng, sallad och färskt bröd

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: mamoulian

Väntar på att frugan ska ha semester en vecka i juli så vi åker till Lysekil i en stuga utan el med brunn och utedass...

2009-05-30 @ 09:34:19
URL: http://annals-of-mamoulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0