Kvälla

Nu är det snart läggdags för Lenkan. Inbillar jag mig i alla fall, det kan bli om tre timmar om jag inte lägger mig snart. Man piggnar liksom till igen efter ett tag.

Babe har i alla fall dammsugat idag som han skulle, det var duktigt gjort av honom *klapp på huvet*

Jessie James och Sabina kom hit, sen satt vi mest i sofforna och tjôtade på vårt vis.




Sen kom Henrik hem och han ville också leka




Sen kom Yvonne och Kent också och vi kollade på mamma i Postkodmiljonären. Kent ville inte vara med på bild.


Nu kollar Henk på rysarmatchen Sverige - Tjeckien i hockey och själv ska jag spela lite dator. Hittade ett mycket skoj stress-spel a'la Lenkan då man ska byta blöjor på bebisar. Så roligt! Sen blir det som sagt var bingen för mig. Over and out.

Dagens middag: Stekt kycklingfilé med ris och champinjonsås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0