Mindre än en vecka kvar

Sen drar vi till kusten! Ska bli hur underbart som helst. Micke och Jessicka och Sabina följer med ned på lördagen och stannar till tisdagen, resten av veckan ska jag och babe vara ensamma. Ja, Knyttet är med förstås. H*n kan vi inte lämna hemma. 
Jag gick upp 8 och pluggade idag, är precis klar. Med en uppgift! Fattar ni vad stora de är då?! Fast mamma har hjälpt mig, så det är den 4:e uppgiften av 8 som är gjord idag. Tänk, jag kanske hinner ändå. Det vore inga fel. 
Nu ska jag slappa lite, kanske spela lite Sims och sen förbereda inför maten. Det går så fort när jag förbereder när man sedan ska laga till den, det är gött. 

Dagens middag: Fläsk med löksås och färskpotatis

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0