Modebloggning = vägen till framgång?

Jag såg på publishme/blogg.se's hemsida att av de 15 bloggarna som ligger i toppen (mest besökta och mest omtyckta) så är 12 stycken modebloggar. Helt galet tycker jag!
Man kanske skulle börja modeblogga? Och ha på sig för mycket brunkräm som de här töserna på bloggtoppen:


Vem vet, det är kanske så man når vägen till framgång och börjar få besökare på sin blogg. Sorgligt nog känner jag inte för att smeta in ansiktet i "brun utan tvål" och ha för ljust läppstift. Men dagens outfit kan ni få! Inget kort på det dock, men jag har på mig svarta piratbyxor i mycket vid modell och en Evergrey t-shirt. Extravaganza galore!

Just nu ligger Henk i soffan bredvid mig och snarkar. Jag tror att han försöker hålla sig vaken, men det går inge bra.
Inte hänt mycket alls idag, har tvättat, diskat och sett på lite serier. Imorgon är det skola igen, usch och fy.

Jag är otroligt täppt i bihålorna, snart måste jag fanimej gå till doktorn med det.

Tezzie, jag är ledig onsdag eftermiddag, hela torsdag och fredag förmiddag. Och hela söndag. Planera som du kan, om du kan  =)

Jag har beslutat att inte lägga upp så mycket bilder på bloggen, det tar så lång tid innan sidan laddas och det blir så långa inlägg. Så istället har jag fixat en bilddagbok där ni kan kika in för att se min dag i bilder. Adressen är: http://lenko.bilddagboken.se/  Mycket nöje!

Nu ska jag spela lite dator, jag längtar tills det är läggdags.

Dagens middag: Ugnsfalukorv med potatismos och senapssås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0