Not 2 bad

Gårdagen utvecklades till att bli ganska bra faktiskt. Vid 10 tog jag en promenix hem till Tezzie, strax efter kom Jessie och Sabina dit. Sen satt vi och pratade och umgicks och fikade tills klockan var nästan 15 på eftermiddagen. Man har så mycket att prata om ibland liksom =)

Sen åkte Jessie och jag till City och käkade, hon åt en barnpizza och jag en ost- & skinksallad. Jag orkade bara halva, så Henk fick komma efter jobbet och äta upp resten. Det hatade han inte.

Babe och jag handlade lite på ICA och sen åkte vi hem och bäddade ned oss i sängen för att sova middag. Mycket trevligt. Men otroligt jobbigt att vakna och försöka komma upp ur den. Vi fixade lite korv och pommes sen drog vi iväg till Micke och Jessie James. Micke jobbade kvällen och Jessie hade tråkigt. Men när vi kom blev det livat! Jessie och Henk hade grymma fighter i Guitar Hero, det rann svett och tårar om vartannat. Under tiden fick jag ta hand om Sabina, byta blöjor och klä om till pyjamas och vagga. Sen kom Micke hem och vi halvsåg på film och snackade till efter midnatt. sen var det hem och sängen som gällde.

Idag blev vi väckta av svärfar som hade byggt ihop min cykel och upptäckt att det inte fanns någon cykelkorg med. Henk får gnälla på de på Coop till veckan. Vi ska knalla till svärfar och fika sen och hämta båda våra cyklar. Aj, det gör redan ont i min rumpa av att bara tänka på det! Sen ska vi hem till David och Josse ikväll och grilla och se på eurovision songcontest. Det ser jag inte fram emot, har aldrig nånsin varit intresserad av det och är det definitivt inte nu. Finns så mycket bättre man kan göra med den tiden tycker jag. Så vill Josse antagligen spela Singstar och jag är hes och har ont i halsen. Blä, känner inte för det ikväll. Hade hellre legat hemma på soffan och sett på en läskig film.

Dagens middag: grillat, David och Josse buder så vet inte vad

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0