BVC-tanten

Vi var på BVC för viktkontroll med Lokeman idag. Han åt ju så dåligt att han inte gick upp i vikt som han skulle.
Men nu har han faktiskt gått upp massor i vikt! Och vuxit en hel centimeter.
Dessutom följde han BVC-tantens röda leksaksbil med blicken på et sätt som tydligen är riktigt ovanligt för 3,5 veckors-bebisar. Det är inte utan att en mammas hjärta sväller av stolthet!
Förut har jag tyckt att vår BVC-tant är riktigt menlös och nästan jobbig, nu är jag lite kär i henne för alla fina saker hon sa om vår lilla griskulting.

Undrar bara...om han fortsätter gå upp i vikt i den här takten så kan han ju komma att se ut som sin mamma till slut, det är inget att sträva efter kan jag lova!
Han har ju redan min dubbelhaka liksom...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmors hjärta blir också lycklig av detta!!

krama och pussa min hjärtevän.

2009-11-26 @ 08:57:50
Postat av: Lenkan

Pussar han från er allihop varje dag!

2009-11-26 @ 11:40:17
URL: http://lenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0