I'm Alive!

Hej där mina stackars försummade läsare!
Undrar om jag nånsin kommer få bloggn på samma spår som innan jag åkte in på sjukhuset. Jag tvivlar starkt, men ska göra ett försök.

För det första måste jag säga att min förlossing slutade med kejsarsnitt efter en sjuhelvetes igångsättning. Jag orkar faktiskt inte dra upp alla vidriga och hemska detaljer, de får mig att må fruktansvärt dåligt att bara tänka på, men jag kan säga att jag blev igångsatt runt 9 på fredagsmorgonen och inte förrän klockan 17 på söndagskvällen så kom prinsen och då med snitt som sagt var.
Tack för den ni underbara (/"¤&(?)Å&¤?!%&¤) kompetenta människor på CSK, en förlossning på 56 timmar!
Jag undrar vad som egentligen rörde sig i huvet på dem.
Nåja, jag har i alla fall fått min spindel, men jag fick ett riktigt högt blodtryck på köpet också. Nu jobbar jag på att få ned det för fullt. Några knep ni känner till och vill delge mig?

Fån och med idag ska jag ta upp mitt bloggande igen, kanske inte lika mycket uppdateringar som vanligt och garanterat en hel del bebis-relaterat lär det bli, men det behöver ju inte vara dåligt för det?

Här kommer i alla fall lite bilder på mitt lilla mirakel






Kommentarer
Postat av: T

Åh, vad söt! Grattis :)

2009-11-08 @ 00:03:05
URL: http://http//jagskablisyrra.blogg.se
Postat av: Natosh

Nu vågar jag inte föda barn längre! Men underbart att det fick ett lyckligt slut till sist i alla fall och grattis till sötnosen!



(och bebisar kan vara rätt roliga så det går nog bra med bloggandet också när du väl har vilat upp dig ordentligt:)

2009-11-08 @ 00:26:46
URL: http://www.natosh.se
Postat av: Johnny

Grattis men shit med 56 timmar

2009-11-09 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0