The Heffaklump has left the building

Hej allesammans!

Henkan som gästbloggar lite här.
Jag är nämligen hemma en liten sväng och ville bara rapportera att vi, den 1/11, fått en fullt frisk liten pojke på 4500g och 53cm.
Lenkan mår bra efter omständigheterna och har börjat ta sig ur sängen.
Vi ligger på spelcialavdelningen nu, men förhoppningsvis släpper de oss efter några dagar, så förhoppningsvis onsdag eller tosdag kommer nog ett riktigt mastigt blogginlägg med bilder och annat kul!

Nu ska jag fräscha upp mig och åka tillbaks till mina älsklingar på sjukhuset!

Chio!

EDIT: 53cm lång var han naturligtvis, och inte 93 som jag skrivit förrut :) Tack Therese! :)

Kommentarer
Postat av: Natosh

Tusenfalt grattis och hälsa så mycket från diverse bloggspioner!

2009-11-02 @ 18:31:47
URL: http://www.natosh.se
Postat av: karin

93 cm? det var en stor bebis;)

2009-11-02 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0