Gårdagens mat och dagens göromål

Vassegoda, ett par bilder på gårdagens middag


Klicka för större bilder


Idag fyller jag ju som sagt var år, hela 26 höstar har jag hunnit bli. Och ännu är jag inte morsa! När mamma var 26 bodde hon i villa med två barn, varav det yngsta var 3 år gammal. Hujedamej.

I alla fall, babe och jag har fixat med fika till folket som tvunget ska hit och sörja min höga ålder. Men vi ville inte trixa med tårta idag, så det fick bli muffins/cupcakes istället. Här kommer arbetena vi slitit med hela förmiddagen:







Detta är då citronmuffins fyllda med vit chokladmousse och dekorerade med blommor i sugarpaste







Alternativ två är chokladmuffins, fyllda och spritsade med mintchokladmousse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0