Höfter av porslin

Jag tror att mina höftkulor på något sätt har blivit förvandlade till tunt porslin under den här graviditeten. Det går i alla fall inte att ligga, stå, sitta eller gå för länge på grund av dem, känns som om de spricker då.
Nu får det snart vara nog på detta trams, jag har en Heffaklump i magen som ska ut, det behöver väl inte påverka resten av kroppen heller! Jäkla dumt påhitt.

Nu har jag precis druckit varm oboy med vispgrädde (höstlyx a'la Lenk) och ska ta en varm dusch för att lugna de där elaka höfterna jag fått. Sen blir det nog att krypa ned i sängen. Imorgon ska jag köpa massa oxkött att bunkra upp med.

Dagens middag: Senap- och rosmarinmarinerad skinkstek med klyftpotatis, champinjonsås, kokta morötter och svartvinbärsgelé

Dagens låt: Nothing is Erased - Evergrey

Dagens roligaste ord: Staket

Dagens Djur:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0