Onödiga frågor å sånt

Jag är nervös, då tenderar jag att bli otrolig jobbig och onödig. Så jag ska svara på en massa frågor innan jag väcker gubben tänkte jag.


SENASTE

1. Kompisen du träffade: Jessie
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Roger
4. Du kramade: Henk


IDAG
5. Kläder: Mammabyxor a'la under armhålan och en Metallica t-shirt
6. Bättre än igår: Det återstår att se, hoppas jag inte har lika ont idag


IMORGON
7. Är det: Lördag
8. Planer: Tja, om jag blir inlagd så vet jag inte vilka planer de har. Men jag skulle ha varit på dubbelt 30-årskalas
9. Något tråkigt som händer imorgon: Det vet jag inte än ju


FAVORIT
10. Nummer: 13
11. Färg: Svart, kungsblått och lila
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: O ja, massvis med folk!
14. Humör för tillfället?: Nervös och otroligt trött


FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Försökte vältra mig ur sängen så tyst som möjligt, sen in i duschen
16. Vad åt du sist?: En tekaka med marmelad
17. Vad irriterar du dig på?: Alldeles för mycket för att dra upp
18. Tror du på distansförållanden?: Till en viss gräns (jag menar inte landsgränsen dårå)
19. Vem tänker du på just nu?: Heffaklumpen
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej det tvivlar jag starkt på
21. Vart reste du sist?: Vad räknas som att resa då? Utanför länet? I så fall till Alingsås

22. Vad gjorde du igår kväll?: Vilade min stackars kropp och grät en skvätt i badkaret
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma...hoppas jag om jag måste välja
24. Ler du ofta?: Oftare än förr i alla fall
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Nej, för jag ser aldrig fallande stjärnor! =(
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen (och lite Henks)
28. Vilken färg har din tröja?: Svart


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Många gånger....skum känsla
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jepp
31. Gråter du när du skadar dig?: Ja, det är som att vrida på en kran som jag inte har koll på tyvärr


GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Inga kommentarer
33. Vad gör dig glad?: Folk som genuint bryr sig om en
34. Önskar du att du var lyckligare?: Överlag i livet, ja
35. Är lycka överskattat?: Inte ett dugg
36. Kan musik göra dig glad?: Jepp, åtminstone för stunden!


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”?: Jepp
38. Har du någonsin sagt ”Jag älskar dig” och menat det?: Jepp
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Jepp
41. Är du kär?: Appselut


HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Jag skulle inte kalla det hat, men det finns en person som jag inte tål
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Det tror jag jag gjorde i mellanstadiet faktiskt
44. Är du en mobbare?: Absolut inte
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Oh ja, det har hänt ganska ofta. Man är ju kvinna liksom!
46. Har du blivit sviken någon gång?: Alldeles för hårt också


SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Beror väl på vad som krävs just då
48. Favoritämne?: Nu finns inte favoritämnen längre, bara nödvändiga
49. Värsta ämne : Social Omsorg
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: What the F*ck is skolmat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0