Äntligen helg

Dagens agenda ser lite annorlunda ut än den brukar, babe har nämligen inte kommit hem från jobbet än. Han ska egentligen sluta 7 på morgonen, brukar sluta runt 7.30, men idag fick han köra paket efter ordinarie arbetstid. Så han håller på att köra runt en budbil i Karlstad för fullt nu. Stackarn, så har han inte sovit mycket heller. Men han verkade ganska pigg när jag ringde, han hade köpt kaffe och var nöjd åt att tjäna extrapengar.

Så min dag ser ut ungefär såhär: typisk "sjuk-Lenk"start med persikoté för att mjuka upp halsen, sen diskning samtidigt som jag ser ett avsnitt Lost. Fixa iordning två olika mousser till morgondagens tårta, sen tvätta. Sen ska jag nog försöka plugga lite till. I eftermiddag efter att Henk fått sova några timmar till så ska vi montera tårtan så det får gotta till sig till imorgon, sen blir det slapphet resten av kvällen med god mat och film.

God morgon på er sötnosar! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0