Babe 2, en Henk kommer tillbaka

Eller nåt sånt, det lät roligt i mitt huvud i alla fall.

Inatt har jag hostat. Och så har jag hostat. Och hostat också. Tur för Henk att han inte var hemma, för jag hade nog väckt honom en gång i kvarten eller så.

Idag har jag inte gjort mycket. Diskat, vikt knyttkläder och sett på en massa Lost-avsnitt. Har bara 5 avsnitt kvar på säsong 4, sen är det bara femman kvar innan sista säsongen som startar efter jul nån gång. Längtar!

Henk har inte sovit mycket under det nästan-dygn har har varit borta heller, får se hur pigg och glad han är egentligen. Jag har i alla fall saknat honom. Ibland. Nästan hela tiden i alla fall. Då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0