Dags för natten

Jepp, nu lägger jag ned för dagen. Ska ju upp till skola imorgon faktiskt!
Lektion i blodtryck/puls. Kul om de vill prova på mig nu, jag har skyhög puls som gravid! Mellan 90-100 slag i minuten. De lär väl få stora dåndimpen!

.....trodde jag ja.....nu har jag kollat på puls och "normal" arbetspuls (det vill säga när man är i rörelse men inte tränar) står det så hä rom i Wikipedia: Arbetspuls, den puls man har vid vardaglig kroppsansträngning. Ligger någonstans emellan vilopuls och maxpuls, vanligen mellan 60 och 100bpm.

Så det kanske inte är så illa ändå? Speciellt med tanke på att jag är höggravid och gravida får förhöjd puls pga att de behöver pumpa runt mer blod för att nå till bebisen också. Så jag kanske inte behöver skämmas imorgon.

I alla fall ska det inte bli speciellt skoj att tillbringa 3 timmar i skolsalen med en massa folk jag aldrig träffat förr. Men det måste göras!

Nu: tandborstning och fyllning av vattenflaskor
Snart: krypa ned i sängen med en kudde under ena knät och somna bredvid min gubbe

Dagens mat: Lasagne

Dagens låt: Shot in the Dark - Ozzy Osbourne

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: wear a smile, it goes with everything

haha nämen vilken söt bild :)

2009-09-21 @ 23:31:08
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0