En sådär natt

Vi gick och la oss i tid inatt, var väldigt trötta efter svårsmälta filmer och lika svårsmälta hamburgare och sånt.

Men jag fick inte sova, oh nej då. Varje gång jag skulle vända mig om så högg det som faen i ryggslutet och jag vaknade av mitt eget gnyende. Jag är imponerad att Henk inte vaknade av det, för jag gnydde högt!  Vid 4 så var det så illa att jag var tvungen att kliva upp och gå runt lite och gnälla för mig själv. Sen blev det lite bättre efter en halvtimme, så jag kunde lägga mig igen.

Nåt annat mycket mystiskt har skett inatt också, jag har bara drömt om tårtor....en kompis fyller 45 nästa vecka och jag ska göra en fin tårta i present till henne, men vet inte riktigt hur den ska se ut. Inatt har nog hundra jättefina tårtor svischat förbi mina ögon, men inte tusan kommer jag ihåg hur en enda en av dem ser ut! Murphy igen, den gamle räven och hans dumma lag. 

Nu är det kaffe som gäller. Sen blir det lite fix i stugan kanske inför hösten, sen vill jag ta en sväng till Maxi eller liknande för att kolla tårtgrejor. Kanske baka en "test-tårta" eller liknande. I kväll blir det i alla fall skoj hos familjen G-son/Lindström med Tex Mex och tv-spel.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du får en fin dag.

2009-09-12 @ 11:22:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0