Graviditetsmonster

Usch, nu spökar mina hormoner. Jag älskar min man alltså, mest av allt på jorden, men ibland gör han mig galen! I tre dagar har han knappt gjort annat än att spela antingen tv-spel eller dataspel den tiden han är hemma och vaken. Igår bad jag honom ta hand om tvätten. Då tvättade han en hel maskin (med tunikor och toppar och skjortor och allt) på 60º, dessutom vek han inte den gamla tvätten som hängde torr på strecket, utan han vräkte den i en hög i spjälsängen i sovrummet.

Jag skyller min irritation på hormonerna, helt klart.



För övrigt så kokar jag en helgskinka....det vattnas redan i munnen!

Kommentarer
Postat av: annami

Vet du, du kan med gott samvete skylla allt på att du är gravid, hormonerna och annat! Ös på bara! Och passa på att ät glass. Det gjorde jag under graviditet. Gick ju oxå upp 25 kg men det får man ta... Ha dé gott!!

2009-09-17 @ 12:53:19
URL: http://www.metrobloggen.se/annami
Postat av: Fru Evelina

haha! jag skulle vilja ha nån liknande dekal på bilen också, där kan jag bli riktigt farlig!! ;-)

2009-09-17 @ 17:45:44
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0