PCO vs LCHF

Fick en kommentar från en söt tjej:

Postat av: Belinda

Hej! Låter inte kul. Om jag var du skulle jag ta en titt på LCHF för att bli avhjälpt med detta. Googla på "kostdoktorn" - mycket bra tips! Har själv nyligen börjat med detta, och det känns mycket bättre, redan. Hör av dig om du undrar över något.. Trevlig Blogg Lenkan!

2009-09-07 @ 10:52:01

Tack för tipset! Jag är påläst om LCHF sen en tid tillbaka och har absolut tänkt att försöka mig på det....senare. Just nu när jag är i åttonde månaden gravid känns inte riktigt helt okej....samma med amningen...men jag ska anamma tänkandet efter att amningen börjat dala, får se om jag kan stabilisera min kropp lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0