Sunday Bloody Sunday

Varför gick helgen så fort? Vart tog den vägen egentligen? Varför är jag inte frisk än? Varför har jag en lös tand? Varför så många frågor?

Jag vet, jag är superkass på att uppdatera på helgerna. Men hey, jag har lite (?) av ett liv på helgerna också. Då har jag ju min gubbe för mig själv och njuter lite extra över att vara gift och så.

Gårdagen var kanon i alla fall. Vi fixade färdigt tårtan, här är resultatet av allt slit:

Den var fylld med hemgjord African Cream/chokladmousse och hemgjord skogsbärsmousse. Mycket gott! Och mycket mycket uppskattat, minst tre personer sa att det var den godaste tårtan de nånsin ätit. Jag tror att mycket av det beror på att det inte är en massa mäktig grädde som tar över alla smaker.

Anna-Lena bjöd på nån köttfärsröra som var sådär, det var en massa fetaost i och jag gillar inte det tyvärr. Men jag åt en liten tallrik ändå, hon är ju så snäll och försöker. Vi var 12 stycken som åt och hade trevligt och det är verkligen helt underbara människor! 21.30 fick jag köra ett gäng till Harrys, jag orkade inte följa med in och ville inte Henk det heller. Och det var nog lika bra, för sen fick jag sms av mamma som skrev att det fanns folk därinne som inte jag ville träffa, bland annat min far och en kompis till honom. Så det var ju skönt att ha tagit rätt beslut.

Jag och Henk köpte lite King-Wings på Birger Kung istället och såg på film när vi kom hem. Sen la vi oss i tid, babe ska ju jobba inatt så han måste komma i säng runt 20.
Mike, Jessie och Sabina kommer hit sen, det var ju UFC#103 inatt som vi spelade in, det måste ju ses. Trots att det kanske är 3 matcher som man vill se så är det ju en gala liksom.

Nu ska jag dricka upp mitt té, sen ska jag städa toaletten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0