Tillbaka från Blåberga

Halloj! Här har ni er favorithäxa igen. Saknat mig?

Jag kan summera påsken för er.

Torsdag: Hos svärfar. Mat och godis. Henrik drack alkohol.

Fredag: Hos Micro-Mike & Jessie James. Peete kom också. Mat och godis. Lenk drack alkohol.

Lördag: Hos mamma. Mat och godis. Jag hade bakat en uppskattad påsktårta. Ingen drack alkohol.

Söndag: Hos svärmor. Mat och godis. Henk drack alkohol.

Måndag: Hemma. Tvätt, disk, matinköp och bebishantering.

Ja. Där är vår påsk. Flängande, mat och godis. Och lite alkohol. Och mer flängande.
Som det brukar.
Magen står i fyra hörn och maken står bara i ett. I skamvrån!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag har knappt ätit en endaste godisbit..konstigt nog inte sugen.



Lite vin har intagits...haha. Men stackarns står han i skamvrån..??



Ha en bra dag!

2010-04-06 @ 07:59:48
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0