Flytta mig snart!

Jag har varit i farten idag igen och därför skiter det sig med bloggandet.

Men nu ska ni höra, Henk har ringt 112 ikväll!
Vi satt ute på balkongen när vi hörde ett högljutt partajande på andra sidan gatan.
Plötsligt så hörs glas som krossas och en kille skriker "vafan gör du?"
Sen hör man en kvinna som säger nåt, vad uppfattade vi inte, men de blev högröstade mot varandra.
Sen skrek kvinnan "du rör mig inte, du rör mig inte" och efter det börjar hon skrika hysteriskt, högre och högre.
Då sprang Henk in och ringde polisen. Jag som var kvar ute hörde hur killen började skrika åt henne att hålla käften och stängde balkongdörren, men man kunde höra hennes skrik genom den.

Usch vad det var obehagligt och OJ vad glad jag är att om en månad (kanske en halv om jag har tur) så är vi härifrån.
Här vill jag verkligen inte låta Lokeman växa upp.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Usch och fy..ja sonen fick ju ringa polisen i mellandagarna...då skrek en kvinna i högan sky här ovanför oss!



Snart är du därifrån..kramen

2010-01-24 @ 10:28:54
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0