Att sörja eller fira

Varför inte kombinera?
Det är precis vad jag gjorde.
För exakt 10 år sedan idag så dog min kära vän Ronny.
För exakt 4 år sedan idag så gifte jag mig med mina drömmars man.

Slumpen?
Icke.
Jag ville bevara Ronnys dag, hedra den och göra det till en vacker dag, därför valde vi just det här datumet att gifta oss på. Så därför har jag både sörjt och firat idag.
Efter jobbet lämpade Henk och jag ungen hos sin farbror och faster, sedan gick vi ut på stan och åt middag för att fira.
Hemma så skålade vi i hallonchampagne, både för oss och för Ronny, sedan tände jag ett ljus för att hedra min vän.

Så nu vet ni det. Ifall ni undrade menar jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis på bröllopsdagen! :)

Hallonskumpa låter himlarns gött!

2010-07-20 @ 23:43:45
URL: http://jagskablisyrra.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jo jag undrade, men nu förstår jag!



Hallonskumpa...är det gott? Tänk är det fyra år sen redan ni gifte er..oj va tiden går fort.

Kram

2010-07-21 @ 10:20:58
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Wednesdaycat

Grattis på bröllopsdagen :)

2010-07-21 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0