sån där lista igen

Jag har inte inspiration eller ork att skriva nåt kreativt, därför kör jag på en sån där lista igen, ärligt snodd av Hanne.

Jag har insett att min senaste kyss: var väldigt stickig på överläppen
Jag lyssnar på: Black Ingvars "Sjung och va gla" med Lokeman
Jag pratar: smörja
Jag tycker om: min familj
Jag avskyr när folk: stirrar ut mig
Min närmsta vän är: mamma och Henrik
Min första vän hette: Benny
Kärlek är: att kunna bråka utan att det blir kris i förhållandet
När jag borstar tänderna: så löddrar det
När jag lagar mat: njuter de flesta av resultatet
Det sexigaste yrket är: musiker
Jag är rädd för: clowner
Den värsta känslan är: att känna sig ouppskattad
Den bästa känslan är: att känna sig älskad
Jag är bäst på: tänka i konstiga banor
Jag är sämst på: att tycka om mig själv
Om jag var ett djur skulle jag vara: fri
Om jag var en insekt skulle jag vara: äcklig
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en piska
Jag kommer alltid att vara: otillfredsställd
Det finaste som finns är: ett leende från min son
I sommar: jobbar jag järnet och är oftast trött
Sist jag grät var: igår
Jag kan: göra fula grimaser
När jag bakar så bakar jag: tårtor
Min mobiltelefon är: tung och grå
När jag vaknar på morgonen: är jag uppe ur sängen innan jag har fått upp ögonen
Innan jag går och lägger mig: funderar jag på hur jag ska lägga upp morgondagen
Just nu tänker jag på: att Black Ingvars är riktigt tungt ju
Bebisar är: ett helvete att få ut
Idag har jag: jobbat, busat med bebis och sovit en halvtimme på soffan
Ikväll ska jag: se på film och sova
I morgon kommer jag: jobba, sörja och fira
Jag vill verkligen: få ett riktigt jobb

Kommentarer
Postat av: Wednesdaycat

Hehe.

Jag blev nämnd =)

Ärligt läst.

2010-07-19 @ 21:02:28
Postat av: Ninni

Intressant läsning!



Du ska både sörja&fira???



Ha en goo dag, kramen

2010-07-20 @ 10:00:17
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0